Companie de telecomunicatii certificata ISO 9001

Categoria: Stiri

Ufone devine singura companie de telecomunicatii din Pakistan certificata ISO 9001:2008

Karachi, Pakistan. 4 iulie 2012. In cautarea excelentei in domeniul asigurarii calitatii, operatorul de telefonie Ufone si-a elaborat si implementat un sistem de management al calitatii (SMC) in cadrul departamentului sau tehnic, o structura bazata pe standardul international ISO 9001:2008.

Domeniul acoperit de certificarea ISO 9001 : 2008 obtinuta de Ufone se refera la dezvoltarea, administrarea si mentinerea retelei mobile GSM a companiei. Standardul ISO ajuta in mod eficient companiile sa isi masoare in orice moment performanta sistemului de management al calitatii si sa identifice oportunitati de imbunatatire suplimentara.

Ufone este in momentul de fata singurul furnizor de servicii GSM din Pakistan care a primit certificarea ISO 9001:2008 pentru departamentul tehnic. Standardul ISO 9001:2008 va contribui la imbunatatirea perceptiei utilizatorilor si a experientei clientilor.

Auditul de certificare ISO 9001:2008 a fost realizat de un renumit organism de certificare norvegian numit Det Norske Veritas (DNV), care ofera servicii de certificare a sistemelor de management implementate de companii. Infiintat in 1867, cu sediul in Oslo, DNV are peste 300 de reprezentante in 100 tari. DNV ofera servicii de formare, evaluare si certificare care garanteaza performanta produselor, proceselor si organizatiilor dintr-o mare varietate de domenii la nivel mondial. DNV a emis pana in prezent peste 70000 certificate ISO in intreaga lume si peste 500 certificate ISO in diferite sectoare din Pakistan.

Presedintele Ufone, Abdul Aziz, si-a exprimat bucuria fata de obtinerea certificarii, laudand eforturile, dedicarea si munca depusa de echipa sa.

El a mai spus ca, multumita cadrului solid oferit de standardul ISO, compania Ufone va fi acum capabila sa isi construiasca o temelie solida pentru viziunea sa privind calitatea pe termen lung. Presedintele Ufone a mai spus ca scopul obtinerii certificarii este de a schimba modul traditional de a face afaceri si de a provoca angajatii sa isi imbunatateasca modul de lucru, ceea ce duce la o sporire a satisfactiei clientilor.

Obtinerea certificarii ISO 9001:2008 plaseaza compania Ufone intr-o pozitie privilegiata, de furnizor inovator de servicii de telefonie mobila. Pentru alte informatii, vizitati www.ufone.com.

Companie de telecomunicatii certificata ISO 9001